viernes, 18 de diciembre de 2015

TANCA BÉ ELS ULLS, DEMANA UN DESIG I... / CIERRA BIEN LOS OJOS, PIDE UN DESEO Y…



Ja serà Nadal i estaràs a punt de començar un nou any. Tornen els dies d'alegria i retrobament amb la família i els amics. Unes dates en què hem de sentir el veritable calor que embolica el cor de les persones. Més enllà dels ornaments, de l'arbre o de la xemeneia del Nadal és generositat, temps per compartir-la amb altres i desitjar-els millors desitjos per seguir endavant.

I a més, com estem a punt de començar un nou any, no se'ns ocorre una manera millor d'acomiadar-lo que compartint amb vosaltres l'últim sopar. Us hem preparat un menú de luxe per a aquesta nit tan especial.


Veniu a passar Cap d'Any amb nosaltres. A Nou Càmping i Aigüestortes Càmping Resort ens agrada tenir cura de vosaltres i que gaudiu al màxim. Tenim molt a celebrar i compartir. Bon Nadal a casa nostra, la vostra casa!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ya será Navidad y estarás a punto de empezar un nuevo año. Vuelven los días de alegría y reencuentro con la familia y los amigos. Unas fechas en las que tenemos que sentir el verdadero calor que envuelve el corazón de las personas. Más allá de los adornos, del árbol o de la chimenea la Navidad es generosidad, tiempo para compartirla con otros y desearse los mejores deseos para seguir adelante.

Y además, como estamos a punto de empezar un nuevo año, no se nos ocurre una manera mejor de despedirlo que compartiendo con vosotros la última cena. Os hemos preparado un menú de lujo para esta noche tan especial.

Venid a pasar fin de año con nosotros. En Nou Camping y Aigüestortes Càmping Resort nos gusta cuidar de vosotros y que disfrutéis al máximo. Tenemos mucho que celebrar y compartir. ¡Feliz Navidad en nuestra casa, vuestra casa!